
כלי ה-AI משנים את חוקי המשחק בעולם השיווק, אבל עד כמה הם באמת בשלים לעבודה מלאה? בפאנל ייחודי זה, מומחי שיווק מובילים יצללו לעומק ההשפעה של AI על כל היבטי המרקטינג: מניהול תקציב ומדיה, דרך יצירה בקנה מידה עצום ועד פתרון בעיות שהוזנחו במשך שנים.
איך, למשל, אפשר לעבור מקמפיין של 6 סרטוני UGC לעבר 100 גרסאות שונות שמדברות במדויק אל כל קהל יעד? האם ניתן לסמוך על כלי בינה מלאכותית לקבל החלטות משמעותיות בענייני תקציב ומדיה? והכי חשוב – אילו כלים חדשים יצאו מהצללים ויתנו מענה לאזורים שהרגשנו שאין לנו משאבים או יכולות לגעת בהם?
זהו פאנל לאנשי מרקטינג וסקרנים שרוצים להבין את הפער בין הפוטנציאל של הכלים החדשים לבין המקום שבו אנחנו באמת נמצאים, להכיר את הכלים המתקדמים ביותר בתעשייה – וגם לדון באתגרים שמגיעים איתם: האם נוכל להישאר בשליטה בעולם שבו המערכות הופכות לחכמות יותר ויותר?