הכנס בעוד:

ימים,
שעות ו
דקות
השירות הקלאסי של בניית אתרים הוא שירות בהתאמה אישית – כלומר עבור כל לקוח אנחנו מתמחרים מחדש ו”מרכיבים” את המוצר מחדש, בהתאמה אישית (גם אם אנחנו משתמשים ברכיבים מוכנים).
לצד המסלול הזה ישנו מסלול נוסף שכדאי שנכיר – אתרים מוכנים מראש. במסלול זה אנחנו מתייחסים לאתרים כאל מוצרי מדף באופן חלקי – יש להם מחיר סגור, מפרט סגור, ואנחנו אמנם משקיעים בהם עבודה – אבל עם הרבה פחות התאמה אישית.
למה כדאי שיהיה לי מוצר כזה על המדף? איך מתכננים אותו נכון? איך מתמחרים אותו? איך מציגים אותו באתר? להציג אותו כמותג נפרד או לא? עם קורס דיגיטלי או בלי? מתי נציע אותו ומתי לא? מהו אתר לואו-קוסט? והכי חשוב – איך נבנה את המוצר כך שיגדיל את הרווחיות הכוללת של העסק שלנו?

כניסה למשתתפי הכנס