האם אסטרטגיות ניהל התוכן של לפני שנה ושנתיים עדיין תופסות? (רמז: לא!)
מהי אסטרטגיית מיתוג מעסיק שכבשה את השוק בסערה והאם היא תשאר איתנו גם השנה?
איך שומרים על תשומת הלב של הקהל ב-2023?
איך מתגברים על הקושי בשימור קהילה הומוגנית? ואיך משיגים קהל חדש ב-2023?
איך מג’נגלים בין כל כך הרבה פלטפורמות? האם רצוי להתמקד בכמה או להתפרס על כולן?
איך נשארים Up-to-date? (רמז: גם פה AI משחק תפקיד)
ומה עושים עם גוגל פלוס (לא באמת)
על כל אלה ועוד ידברו ארבעת המומחים בפאנל.
“זמן זה כסף” אמר בנג’מין פרנקלין לפני כמעט 300 שנה, אבל הוא כנראה לא דמיין שיהיה מדובר בקיצור 4.37 שניות שלוקח לדף באתר להיטען ומרגיש כמו נצח.
אם חשבתם שהאתר שלכם בנוי בפלטפורמה “אבודה מראש”, אז שילה יראה לכם בהרצאה שלו דוגמאות חיות לשיפורים קטנים שעושים אימפקט עצום – ומשפיעים על כל אתר בכל פלטפורמה.
ביצועים טובים לאתר משפיעים על תחומים רבים – החל מהציון של גוגל ועד חוויית המשתמש הקשורה ישירות לאחוזי ההמרה.
בהרצאה שילה מסביר איך אתרי אינטרנט עובדים, מה משפיע על זמני הטעינה, מדבר על האיזורים האפלים של Core web vitals, שובר מיתוסים על טעינת אתר, ומראה טכניקות לשיפור הציון שאתם מקבלים תוך תכנון נכון של מבנה האתר, הכל בליווי פרקטיקה ודוגמאות מהשטח, כלומר, מהרשת.
איך כולם אוהבים חינם, לא רק בארץ, בכל העולם אנשים אוהבים חינם. אבל מהחינם הזה קצת קשה להתפרנס.
מצד שני, קיים הבדל תהומי בין אתרים חינמיים ואתרים שמבקשים מהגולשים לפתוח את הארנק וממש לשלם, אפילו סכומים קטנים. ברגע שהתשלום נכנס לתמונה, המשתמשים הופכים להיות רגישים הרבה יותר לדיוק, שקיפות, ממשק משתמש, תקלות, ועוד פרטים שבשירות חינמי עלולים להתקבל בסלחנות רבה.
גיל מדבר על כל הדברים הקטנים והגדולים שמציקים למשתמשים כשהם מתבקשים לשלם ומראה את הדרכים לשיפור הממשק כדי לבנות אמון, לצימצום החשדנות והגדלת תחושת השקיפות והביטחון של המשתמשים. בהרצאה גיל משלב דוגמאות ממוצרים שמכר בעבר ובהווה ומציג דוגמאות ויזואליות של ״עשה ואל תעשה״.
ההרצאה תעסוק בתפיסות בנושא נגישות הרווחות בקרב מפתחי ומעצבי אתרים ובהפרכת מיתוסים בנושא.
בהרצאה אפרט ואדגים מספר תפיסות ונבדוק האם הן נכונות, כמו האם רכיב נגישות הכרחי? הנגשת האתר מיועדת בעיקר לאנשים עם מוגבלות בראייה? הגנת 60 הימים מתביעות אמיתית?
טיקטוק הפך למקור השראה שלא יסולא בפז עבור כותבי מיקרוקופי
מקור ההשראה הבלתי נדלה למיקרוקופי הוא ללא ספק טיקטוק. בהרצאה פרקטית תראה לנו רעות כיצד היא מנצלת את חוזקותיה של רשת טיקטוק כדי להביא את כתיבת המיקרו-קופי לקצה העליון של החדשנות והמעודכנות.
עיצוב UI באמצעות טריגרים זוהי שיטה מבוססת מחקר על דרכי פעולת המוח. בהתנהגות צרכנית מחלקים את עבודת המוח לשכלית ולאמוציונאלית. רוב החברות שמות דגש על החלק החושב במקום על החלק המרגיש. אם נטרגט את המוצרים שלנו לחלק במוח שאחראי לרגשות, ננצח!
בהצראה שרייבר יראה דוגמאות וטקטיקות של חברות כמו אפל, Airbnb, טיקטוק ואינסטגרם. באמצעות הדיזיין טריגרס האלה, הרגש של הלקוח יפרוץ בכל מוצר שנעבוד עליו.
הבינה המלאכותית הרגה את היצירתיות? להיפך! היא רק נתנה ליצירתיות עוד פלטפורמה להתפרץ.
בהרצאה קובי מדבר על יצירתיות בשימוש במערכת מידג’רני, עם דוגמאות מאתרים חיים וקיימים כולל הסברים על טכניקות היצירה.
נלמד מספר טכניקות לחיפוש ויצירה במערכת. את הדרך, הלבטים וכל המסתורין של הכשפים שלחש למכונה.
שירן תציג כיצד יזמות, אמפתיה וטכנולוגיית בינה מלאכותית מתחברות יחד כדי לקדם שינוי גלובלי חיובי ותחלוק את החוויות שלה, כמי שיוזמת פרויקטים חדשניים וממנפת טכנולוגיית AI ושיתופי פעולה אסטרטגיים, ליצירת השפעה חברתית,, כדוגמת קמפיין “הקשיבי בקולי”, קמפיין עטור פרסים נגד אלימות במשפחה.
היא תדגים פרויקטים מוצלחים שהובילה ב-D-ID, סטארטאפ פורץ דרך בתחום ה-GenAI, וביניהם:
הטקס המרכזי “מצעד החיים”, בו ״החזירו לחיים״ את גיבורי השואה;
אפליקציה חינוכית לתלמידים להנצחת השואה;
“סופיה צאט״, הנפשה של צ’אטבוט המסייע לנשים במעגל האלימות בתמיכת מיקרוסופט ו- UN Women
“ילדים נעדרים”, פרויקט עיצוב מחדש של כרזות נעדרים.
עם מחירי הפרסום המאמירים, התחרות המתגברת על כיסו ותשומת ליבו של הצרכן והקושי ההולך וגדל בהבאת תנועה איכותית של רוכשים לאתר, נדבר עם המומחים על כל האתגרים והחידושים בעולם האיקומרס:
כמה השקעה כספית דרושה להקמת מותג איקומרס ב 2023?
האם עדיין ניתן להיכנס לאיקומרס ולהרוויח כשיש כל כך הרבה תחרות?
מה גורם למותג אחד להצליח ולשני לדמם כסף?
עד כמה התוכן הוא המלך?
מה הדגשים החשובים להגדלת אחוזי ההמרה באתר ב-2023? איך להגדיל AOV? ו-LTV?
איך לגרום ללקוח לחזור ולקנות מאיתנו פעם אחר פעם?
איך מותגים גדולים מפסידים כסף על לקוח חדש ועדיין נשארים רווחיים לטווח הארוך?
על כל אלה ועוד ידברו חמשת המומחים בפאנל.
תחרות האתרים P4WOW שרצה בחודשים האחרונים, עם למעלה מ-180 מתחרים ב-3 קטגוריות (עמודי נחיתה, אתרי תדמית ואתרי חנות) באה לסיומה בגמר מרתק בו השופטים יכריזו על הזוכים וינמקו את בחירתם.
בניית אתרים וממשקים הם תהליכים הדורשים שילוב של כמה מקצועות ומיומנויות. אחד החשובים שבהם הוא מהם הוא בניית מערכות יחסים עם היוזרים.
אילה תדבר על אסטרטגיה ופרקטיקה של חיבור אנשים לאתרים ומותגים בהתבססות על עקרונות אדלריינים.
בעולם בו הקצב מהיר ועצבני מצד אחד, ומצד שני האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות, איך מוכרים ללקוח שאין לו זמן, שרוצה הכל “כאן ועכשיו”, קצר וקולע ולא ארוך ומייגע ומבשלים אותו לקראת סגירה?
לוטן סגל בהרצאת חובה לכל מי שצריך למכור ולשווק את עצמו. לוטן ילמד אותנו על “איסוף מודיעין” על הלקוחות הפוטנציאליים לשיפור השיווק, על מכירה רגשית שמאפשרת לנו לסגור עסקה כמעט בלי לדבר על המוצר כשעיקר הפוקוס הוא בכלל על הלקוח. נבין מה קורה אחרי הפגישה, על טעויות נפוצות בתהליך, על שאילת שאלות ועל דיוק בשפה שמשתמשים בה.
בנוסף להרצאה, לוטן יערוך סדנה מקיפה בנושא שבועיים לאחר הכנס. פרטים נוספים כאן.
עולם ה-CSS כמו כל פינה בעולם הווב עובר בשנים האחרונות שינויים מהותיים עם טכנולוגיות חדשות המאפשרות לנו ליצור אתרי אינטרנט הבנויים בצורה טובה יותר, עם חוויית משתמש משופרת וכל זה בקלות ובמהירות יותר מכל פעם בעבר.
פיצ’רים חדשים הנתמכים בכל הגרסאות החדשות של כל הדפדפנים שבאמת בשימוש מאפשרים לכל אחד לבצע שיפוץ של האתר בקלות וביעילות. אז בואו נחזיר את ה”סטייל” ל CSS!
נוסחת הבידול היא תהליך בידול שיצר בן יעבץ לפני שנים ומעולם לא חשף לקהל רחב, מחשש שיעתיקו אותו… סתם נו, זו לא באמת הסיבה.
בהרצאה קצבית, מצחיקה, מרתקת ובגובה העיניים מסביר בן על ששת האלמנטים של הנוסחה תוך שימוש בהמון דוגמאות מעסקים בארץ ובעולם איך אפשר לבדל את העסק שלכם בצורה שלא ניתן יהיה להעתיק ממכם.
בלי יותר מידי ספוילרים, הסוד הוא בעצם ליצור בידול רב-שכבתי. לא לחפש את הדבר האחד, אלא ליצור כמה שכבות בידול, בעזרת האלמנטים השונים של הנוסחה. השילוב יוצר מסר שיווקי עוצמתי שנותן תשובה חד-משמעית על השאלה “למה לקנות ממך, ולא מכל אחד אחר?”.
מדפי המוצר ועד ל-UPSELL – בנייה קלה ויעילה של חנויות מסחר עם טכנולוגיות AI
בהרצאה (אותה מעביר איש אמיתי לחלוטין) תוכלו לראות קייס סטאדי שלם של שילוב טכנולוגיית CHAT GPT באתר מסחר החל מתיאורי מוצר, יתרונות, יצירת תוכן ועד בלוגים לקידום אורגני. נכיר כלי בינה מלאכותית נוספים לעיצוב גרפי הוזלה וקיצור זמנים בבניית האתר הגברת המכירות ע”י יצירת A/B TESTING חכם, סידור מחדש של המוצרים בחוויה פרסונלית ובחירת מוצרים נלווים.
מאיפה הגיעה אלינו וורדפרס ולאן היא הולכת?
20 שנה – הייתם מאמינים? וורדפרס, כבר בת 20. אתם זוכרים איך היא הייתה בהתחלה?
מרים שוואב תזכיר לנו איך נראתה המערכת לפני 20 שנה, תדבר על כל הצעדים שהביאו את WordPress להיות מה שהיא היום, ותקנח עם הצצה לעתיד ועם מה עוד אפשר לצפות מהמערכת האהובה.
ההרצאה תתקיים באנגלית.
Where did WordPress come from and where is it going?
20 years – would you believe it? WordPress, already 20 years old. Do you remember what it was like in the beginning?
Miriam Schwab will remind us what the system looked like 20 years ago, talk about all the steps that brought WordPress to be what it is today, and end with a glimpse of the future and what else we can expect from the beloved system.
The lecture will be held in English.
איך בונים במהירות אתר מרהיב באמצעות בינה מלאכותית
גם עבור מעצבי אתרים, אין ספק שהבאזזזז וורד בעולם הווב והדיגיטל בתקופה האחרונה היא AI. נראה כאילו אם לא שילבת את צירוף המילים הזה בשירות או המוצר שלך נתפשת כדינוזאור דיגיטלי שנתקע אי שם בתקופת האבן. הדיגיטלית כמובן.
אבל באזזז לחוד ומעשים לחוד, וחוץ מלפרסם סרטונים מגניבים בטיקטוק או תמונות של ילדים צומחים מתוך פרחים איך באמת אפשר לרתום את ה AI לטובתנו?
בהרצאה פרקטית ומוכוונת משימה של עדי ליניאל, המיועדת במיוחד למעצבי האתרים שבינינו, היא תראה לנו איך כלים שונים של AI עוזרים לנו לשפר את תהליך העיצוב והפיתוח, מאפשרים לנו לחשוב מחוץ לקופסא ועוזרים לנו לקחת חומרים בינוניים ולהפוך אותם למעולים.
איך ננצל טרנדים לטובת העסק בלי להשתעבד לרעשים
מי מפחד מטרנדים? מה ההבדל בין אופנה ולטרנד? איך מתמודדים בצורה מקצועית עם טרנדים שמתחלפים כל שלישי ושישי (הטרנד של שני וחמישי זה כבר פאסה…)
בהרצאה טרנדית במיוחד, טל פלורנטים מראה לנו שטרנדולוגיה היא עיסוק רציני. טל משתמש ב-15 שנות ניסיון של התמודדות עם טרנדים כדי לספר לנו על מחזור החיים של ההייפ, על ארבעת דפוסי התוצאה שמאפיינים כל טרנד, מה קרה בפועל עם הטרנדים של השנים האחרונות ומה גודל התוצאה ביחס לעוצמת הרעש ואפילו נציץ לעבר העתיד, איך מעוררים חזון והשראה, איך מייצרים טרנד.
בשילוב דוגמאות אמיתיות מהשנים האחרונות טל מראה לנו את הנוסחה האפקטיבית להתמודדות עם טרנדים שפוקדים את עולמנו כל הזמן.
כשהיינו קטנים, חלמנו על רובוט שיעשה את העבודה שלנו – שיעורי בית, סידור חדר, מקלחת… היום, כשגדלנו, החלום הזה הפך לחלום בלהות. האמנם?
מהפכת ה-AI שסוחפת את עולם הווב והדיגיטל בסערה לא פוסחת גם על כותבי הקוד והיו כבר כאלה שהתחילו לכתוב את ההספד על אחד המקצועות המבוקשים לא רק בעולם הווב אלא התעשיית ההייטק כולה.
אבל… קשה להאמין שמפתחים יוחלפו לחלוטין בAI, אבל סביר להניח שמפתח שלא ישתמש בAI יוחלף במפתח שכן משתמש בAI. לכן מי שלא בעניין של הסבה מקצועית, כדאי שילמד איך להשתמש ולמקסם את התועלת מAI.
בהרצאה, מתי ילמד אותנו טכניקות ושינויים שאפשר לעשות בקוד ובבקשות שלנו כדי להקל על AI לכתוב את הקוד במקומנו.
ההרצאה תעסוק בכלים מבוססי OpenAI: Copilot וChatGPT ומיועדת למתכנתי Frontend/Javascript.
AI – You’re probably doing it wrong…
כולם מדברים על הבינה המלאכותית, משתמשים בבינה המלאכותית, מזהירים מפני הבינה המלאכותית ומחפשים מה עוד היא יודעת לעשות.
רובם, עושים זה… לא נכון!
אל תקשיבו לנו, תקשיבו למי שהקים ומכר סטארטאפ מבוסס AI בעצמו. בהרצאה פותחת אוזניים נשמע על מינוף הכלים החדשניים לטובת הלקוחות והגדלת העסק והכי חשוב – נגלה מה הבעיה הגדולה ביותר בשימוש בבינה מלאכותית בעסק שלכם.
סוד ההצלחה של חברות האונליין הישראליות המצליחות בעולם
מה סוד ההצלחה של חברות האונליין הגדולות? איך מצליחים לצמוח ולבנות סקייל בדיגיטל לצרכנים פרטיים?
איך יוצרים צמיחה עסקית יציבה וארוכת טווח בעולם האונליין הגלובלי והמקומי מישראל והאם יש קיצורי דרך?
טליה חושפת את סודות ההצלחה האנטי טרנדיים של החברות הדיגיטליות הצומחות והמצליחות בישראל שמגלגלות עשרות ומאות מיליוני דולר.
רמז: זה לא קשור ל-ChatGPT או בסושיאל אינפלואנסרס.
אזהרה: הרצאה נטולת פחמימות וטרנדים עכשוויים.
בהרצאתה ״ברוכים הבאים למסיבת הבריכה״ מדברת עדי על אג׳נדת הסושיאל הייחודית שלה שהביאה מותגים גדולים וקטנים להצלחה גדולה ברשתות החברתיות ולקמפיינים זוכי פרסים, לפיה מותגים שנכנסים לרשתות החברתיות חייבים לפשוט את חליפת העסקים ולעבור לבגד ים. או במילים אחרות, להתנהג באנושיות, להיטמע בטבעיות ולייצר מערכות יחסים משמעויות במסיבת הבריכה הגדולה בעולם – הפיד.
“אאוריקה!” צעק ארכימדס והיקשה על ספרי לימוד ילדים מאות שנים קדימה כי הוא צעק את זה עירום מהאמבטיה.
מאז, רעיונות מציפים את העולם ואת המוח שלנו כל הזמן. יש את אלה שכל הרעיונות שלהם מעולים ואלה שהרעיונות שלהם לא בכיוון, ולפעמים אלה אותם רעיונות בדיוק.
איך מוצאים רעיון? איך יודעים אם הוא טוב? מה השלבים ליישום שלו משלב הבעיה ועד לשלב הפיתרון?
בהרצאה נראה את הסיפור האמיתי של רעיונות גדולים, מהרעיון של שירה, שהוצג בתוכנית “הכרישים”, ועד רעיונות ששינו את העולם כמו UBER ו- AIRBNB.
בהרצאה עשהאל יראה דוגמאות מאתרים שבנה בדיוק באותה הטכניקה וישתף בתוצאות שלהם ובשלבים המדוייקים לבנייתם.
בנוסף להרצאה, עשהאל יערוך סדנה מקיפה בנושא שבוע לאחר הכנס. פרטים נוספים כאן.
עם השימוש הגובר בטכנולוגיות AI, מתעצמות הסכנות המשפטיות:
חשיפת סודות מסחר וקשיים משמעותיים בהכרעה – מי בעל זכויות היוצרים האמיתיות התמונות, הטקסט והקוד שאנחנו מג’נרטים מה-AI.
האם אנו עלולים להיתבע ע”י היוצר הראשוני שעל יצירותיו למד ה AI ליצור?
בהרצאה נבין את הסכנות המשפטיות בהסתמכות על קוד שפותח ע”י הבינה המלאכותית ויוצגו מס’ פתרונות להקטנת סיכונים משפטיים.
בקייסטאדי מרתק, מספר לנו זיו ארז, איך הוביל ב-2019 את קמפיין הבחירות של פטרו פורושנקו, בזמנו נשיא אוקראינה במטרה לנצח את היריבה הברורה – יוליה טימושנקו.
ואיך בניגוד לכל ציפייה או תחזית, המטאור שנקרא ולדמיר זלנסקי, השתלט על הבחירות תוך חודשיים וניצח בענק.
בקייסטאדי הזה יש הכל – לכלוכים ופייק, קריאייטיב וחשיבה אסטרטגית, ניהול משברים, תפעול תקלות, תקווה ואכזבה, ובעיקר, סיפור מרתק על קמפיינים, בדגש על הדיגיטל.
ההרצאה מקבלת היום טוויסט מעניין, כשזלנסקי הפך בעל כורחו לסלב בינלאומי בעקבות המלחמה הקשה באוקראינה.
Please enter your username or email address. You will receive an email message to log in.