הכנס בעוד:

ימים,
שעות ו
דקות

שילה איש ימיני

שילה איש ימיני

מנהל מוצר ומומחה פרפורמנס

ADVANCED
31/05
10:00
מה לעזאזל צריך לעשות כדי לגרום לאתר שלי להיות מהיר?!

“זמן זה כסף” אמר בנג’מין פרנקלין לפני כמעט 300 שנה, אבל הוא כנראה לא דמיין שיהיה מדובר בקיצור 4.37 שניות שלוקח לדף באתר להיטען ומרגיש כמו נצח.

אם חשבתם שהאתר שלכם בנוי בפלטפורמה “אבודה מראש”, אז שילה יראה לכם בהרצאה שלו דוגמאות חיות לשיפורים קטנים שעושים אימפקט עצום – ומשפיעים על כל אתר בכל פלטפורמה.

ביצועים טובים לאתר משפיעים על תחומים רבים – החל מהציון של גוגל ועד חוויית המשתמש הקשורה ישירות לאחוזי ההמרה.

בהרצאה שילה מסביר איך אתרי אינטרנט עובדים, מה משפיע על זמני הטעינה, מדבר על האיזורים האפלים של Core web vitals, שובר מיתוסים על טעינת אתר, ומראה טכניקות לשיפור הציון שאתם מקבלים תוך תכנון נכון של מבנה האתר, הכל בליווי פרקטיקה ודוגמאות מהשטח, כלומר, מהרשת. 

שילה הוא מנהל מוצר באלמנטור. הוא מוביל באלמנטור את דגל ה-Performance במספר איזורים בחברה (Hosted websites, Editor performance) ועובד צמוד מול צוותי הפרפורמנס של גוגל על מנת לזהות הזדמנויות בנושא ולפתור אותם.

בנוסף, שילה מוביל מוצרית את Strattic, מוצר שאלמנטור רכשה לאחרונה ומאפשר הפיכת אתרי וורדפרס דינמיים לסטטיים, וכך משפר את ביצועי האתר ואבטחתו משמעותית. כך שאם יש מישהו שמבין בפרפורמנס – זה שילה.

הוא החל את דרכו בעולם ההיי-טק כמזין תוכן לאתרי וורדפרס. הוא התקדם לתחום ניהול פרויקטים, אפיון בניית אתרים, כתיבת קוד, ותחזוקת אתרים.

כניסה למשתתפי הכנס