איך כולם אוהבים חינם, לא רק בארץ, בכל העולם אנשים אוהבים חינם. אבל מהחינם הזה קצת קשה להתפרנס.
מצד שני, קיים הבדל תהומי בין אתרים חינמיים ואתרים שמבקשים מהגולשים לפתוח את הארנק וממש לשלם, אפילו סכומים קטנים. ברגע שהתשלום נכנס לתמונה, המשתמשים הופכים להיות רגישים הרבה יותר לדיוק, שקיפות, ממשק משתמש, תקלות, ועוד פרטים שבשירות חינמי עלולים להתקבל בסלחנות רבה.
גיל מדבר על כל הדברים הקטנים והגדולים שמציקים למשתמשים כשהם מתבקשים לשלם ומראה את הדרכים לשיפור הממשק כדי לבנות אמון, לצימצום החשדנות והגדלת תחושת השקיפות והביטחון של המשתמשים. בהרצאה גיל משלב דוגמאות ממוצרים שמכר בעבר ובהווה ומציג דוגמאות ויזואליות של ״עשה ואל תעשה״.