השימוש בבינה מלאכותית מוריד את רף הכניסה ליצירת מניפולציות על לקוחות ועל דעת הקהל. כבר לא צריך מומחיות כדי ליצור תכנים פיקטיביים או מניפולטיבים והמשמעות היא איום מוחשי וקבוע למשבר, גם עבור ארגונים ומותגים גדולים וגם עבור עסקים קטנים.
שימוש בבינה מלאכותית מייצר כלים מעולים לייעל את העבודה, מניהול, לוגיסטיקה ועד שיווק, אבל בינה היא לא רגש והיא לא תמיד תדע לצפות כיצד בני אדם יגיבו אליה. זה לא נכון לומר ששימוש בבינה מלאכותית עלול להוביל למשברים, אבל כבר הוכח שלפרשנות, שניתנת לשימוש הזה על ידי אחרים, יש פוטנציאל משברי כבד.
בהרצאה ניהול משברים בעידן ה-AI נדבר על הפוטנציאל המשברי, על כלי ה-AI שניתן להשתמש בהם לניהול משברים ועל האקס פקטור, שעליו חייבים להקפיד.