האם אסטרטגיות ניהל התוכן של לפני שנה ושנתיים עדיין תופסות? (רמז: לא!)
מהי אסטרטגיית מיתוג מעסיק שכבשה את השוק בסערה והאם היא תשאר איתנו גם השנה?
איך שומרים על תשומת הלב של הקהל ב-2023?
איך מתגברים על הקושי בשימור קהילה הומוגנית? ואיך משיגים קהל חדש ב-2023?
איך מג’נגלים בין כל כך הרבה פלטפורמות? האם רצוי להתמקד בכמה או להתפרס על כולן?
איך נשארים Up-to-date? (רמז: גם פה AI משחק תפקיד)
ומה עושים עם גוגל פלוס (לא באמת)
על כל אלה ועוד ידברו ארבעת המומחים בפאנל.